Open dag zaterdag 8 september 2018

Wil jij verder in de fotografie, jouw foto’s naar een hoger nivo brengen. Kom dan langs op onze open dag op zaterdag 8 september.
Beginners en gevorderden zijn van harte welkom. Leden van de fotoclub Zwijndrecht zullen aanwezig zijn om je te vertellen, hoe leuk de club is, over de activiteiten binnen de club, clubavonden, en nog veel meer. Op deze dag is er ook werk te zien van een van onze fotografen Martin Geuze. Je kunt je gelijk laten inspireren door te kijken naar deze mooie foto’s.

Fotoclub Zwijndrecht is een laagdrempelige vereniging waar plaats is voor beginners en gevorderden in een gezellige sfeer, en waar volop genoten kan worden van elkaars foto’s. Lijkt het je leuk, kom gezellig langs.
We zijn open van 11.00-16.00uur. We zien je graag in ons clubhuis aan de Rotterdamseweg 126 in Zwijndrecht.