Cursus

Het was een hele leuke gezellige leerzame cursus!!! Mijn doel is zeker behaald na deze cursus. Een echte aanrader!!!
Sabrina

Het was echt een supercursus, met duidelijke uitleg en in een ontspannen sfeer. Ik ben blij dat ik deze cursus gedaan heb, heb er nog meer zin in gekregen om te fotograferen.
Louise

De cursus heeft mij nieuwe handvatten gegeven om een volgende stap te maken in het fotograferen, zaken zoals belichting en scherpte werden duidelijk toegelicht. De manier van lesgeven was erg prettig, iedereen werd in zijn/haar waarde gelaten en iedereen kreeg ook de aandacht die nodig was. De terugkoppeling van de opdrachten was leuk en leerzaam.
Ruud

Wil je ook meer leren over fotografie? Geef je op voor de basiscursus.

Basiscursus digitale fotografie

Je hebt een digitale spiegelreflex of systeemcamera, maar weet niet hoe je die optimaal gebruikt. Staat jouw camera ook op de stand "automatisch" maar wil je meer? Schrijf je dan in voor de beginnerscursus digitale fotografie. De cursus is gericht op de praktijk. Uiteraard krijgt de benodigde theorie aandacht, maar tijdens de lessen wordt de theorie meteen omgezet in praktische oefeningen met je eigen camera.

De cursus bestaat uit 5 lessen en kost € 120,00

De cursus wordt verzorgd door Fred van Turenhout en Lia Perquin en wordt gegeven in het clubgebouw van Fotoclub Zwijndrecht.

• opname technieken
  • uitleg van diafragma, sluitertijd en lichtgevoeligheid
  • scherpstellen en licht meten
  • compositie
  • portret
  • creatief kijken
  • nabewerking

Basiscursus voorjaar 2024

• Deze cursus is volgeboekt

• Start: 21 maart 2024

• Van 19.45 tot 22.15 uur

• Overige lessen zijn op: 4 april, 18 april, 2 mei en 16 mei 2024

• Locatie: Zwijndrecht
  • Prijs: € 120,- voor 5 lessen

• Cursusdata onder voorbehoud van wijzigingen

• Wil je op de hoogte gehouden worden, vraag dan onderstaand informatie aan

Inschrijven of informatie

Please do not fill this field!