Fotoclub Zwijndrecht

Over de club

Fotoclub Zwijndrecht is een veelzijdige fotoclub met veel actieve en inspirerende leden. We zijn een vereniging voor creatieve fotografen, van beginnend tot ervaren, waar iedereen welkom is. Daarbij zijn we een actieve fotoclub: naast het regelmatig bespreken van de eigengemaakte foto’s, organiseren we veel activiteiten die helpen je fotografie te verbeteren, origineler met fotografie om te gaan en niet slechts een standaard ‘plaatje te schieten’. Wij hebben een eigen clubgebouw waarin we het hele seizoen wisselende exposities organiseren en gezellig met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Interesse om lid te worden?

Clubavonden

seizoen 2023-2024

Het nieuwe seizoen start op 4 september. De clubavonden vinden iedere maandag plaats in ons clubgebouw.

Wil je lid worden, maar heb je de start van het nieuwe seizoen gemist? Geen probleem, je kunt je tijdens het gehele seizoen aanmelden.

Cursus

Basiscursus voorjaar 2024

In maart 2024 start weer een nieuwe basiscursus.

Expositie

Aan de basis van de tentoonstelling staan de rust en schoonheid, die Tineke Adeney vindt in de natuur. Daarvoor trekt ze door bossen en langs velden maar ook strand, zee en water zijn voor haar een bron van inspiratie.

Nieuw werk

Onder het kopje 'Nieuw werk' plaatsen wij na elke bespreking van fotowerk van leden een selectie op onze site. Klik hier om het meest recente werk van onze leden te zien.

Fotocursus

Fotoclub Zwijndrecht biedt ook in seizoen 2022/2023 de cursus Digitale Fotografie & Digitale Fotobewerking aan. De cursus is bedoeld voor beginnende fotografen die een digitale spiegelreflex- of systeemcamera hebben aangeschaft, maar deze niet optimaal kunnen gebruiken en/of willen leren hoe je betere foto’s kunt maken.

De beste foto moet nog vertoond worden...

Fotoclub Zwijndrecht

Lid worden?

Wil je je fotografie verbeteren en je laten inspireren? — kom langs voor een vrijblijvende kennismaking.